ARCHITECTS

תכנון בית פרטי יוקרתי הוא משימה מרתקת ומאתגרת שדורשת תשומת לב לפרטים ולאיכות בכל שלבי התהליך. הנה מספר נקודות חשובות לדעת בתכנון בית פרטי יוקרתי:

הכנת פרוגראמה מפורטת אשר מבוססת על תיאום עם צרכי הלקוח: התמקדות בצרכי הלקוח המיוחדים ובסגנון החיים שלו, כדי ליצור בית שיתאים באופן מושלם לצרכיו ולטעמיו.

לפני שרצים לתכנן חשוב לעצור ולתת דגש רב לצרכים ולוודא שלא פיספסנו הגדרת פונקציות וצרכים, אי הגדרה של פונקציה תוביל לניצול חסר של המבנה ושכך תוביל לפגיעה באיכות החיים/האסטתיקה וכו, של הבית ודייריו.

הכנת לוח השראה

אם שמתם לב שאתם מתחברים לסגנון , חומרים, איכויות חלל מסוימות האינטרנט הינו כלי נהדר שבאמצעותו ניתן בקלות רבה להכין תמונות אשר יעבירו את המסר הנכון למעצב מה מעורר בכם השראה.

כיצד לבחור אדריכל לתכנון בית פרטי יוקרתי? על מה צריך להסתכל?

אכן תמונה אחת שווה אלף מילים, אך תמונות לא יאפשרו להבין מה האתגרים שאיתם התמודד בעל המקצוע.

כאשר הינכם בוחרים אדריכל תבקשו לראות את התכניות של התכנון, דרך התכניות ניתן לראות את החללים והיחס בינהם, אם חשוב לכם שהאדריכל יהיה בעל ראייה פונקציונאלית ניתן יהיה לראות אספקטים אלו בתכניות ובפרט אם מדובר בשיפוץ ו/או שידרוג של מבנה קיים,דירות קבלן וכו'.

בנוסף תנסו להבין אלו אתגרים עמדו בפני המעצב הן מבחינה בירוקרטית תקציבית ועוד ותשאלו כיצד הוא בא לידי ביטוי בתוך האתגרים הללו.

ואחרון חביב לוודא עם לקוחות האדריכל/מעצב כיצד הוא בא לידי ביטוי בפרויקט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אדריכלות ובינוי ערים | אבי דגן